dinsdag 28 juli 2009

my latest obsession

Ik begin serieus geobserdeerd te raken door Twilight. Nadat ik het boek twee keer had uitgelezen heb ik de film op mijn iPod gezet, en om de één of andere reden kijk ik hem nu elke avond. Het is niet alleen de woeste aantrekkingskracht van vampier Edward Cullen (hoewel dat een groot deel is, geef ik toe); de hele sfeer van de film spreekt me zo ontzettend aan. Het boek was ook al zo fantastisch, hoewel ik moet toegeven dat Edward wel een beetje was zoals één van de dames van gofugyourself.com het beschreef:

"je mag niet van me houden MAAR IK HOU VAN JE maar blijf weg van me MAAR NIET TE VER WEG laat me naar je staren NEE DAT MAG IK NIET DOEN maar ik doe het LAAT ME MIJN GEVOELENS BESCHRIJVEN MET MUZIEK kijk niet naar me TOCH WEL ik ben gevaarlijk TIJD OM TE GAAN GLITTEREN."

...en dat af en toe een beetje irritant werd. Maar afgezien van Edward's moodswings was het boek bar verslavend en romantisch en nu ben ik dus één van de duizenden Twilight-aanhangende tieners. Wat ik nooit had gewild.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten