zondag 5 juli 2009

i'm leaving RIGHT NOW.

Ik verdwijn voor tweeënhalve week. Naar Midden-Frankrijk. En dat betekent dus dat Appelflauwte in een soort zomerstand komt te staan en jullie het een hele tijd zonder moeten stellen. (Okee, ik neem wel een laptop mee. Maar je kan moeilijk verwachten dat ik fijn elke dag kom bloggen!) 

Tegen de verveling en het zwarte gat die uiteraard ontstaan als ik niet vaak meer blog (sarcasme, sarcasme) heb ik maar weer een fijn invul-vragenlijstje gemaakt (invullen in de reacties natuurlijk!):

1. Als je terug kon gaan in de tijd naar een bepaalde periode, naar welke tijd zou je dan terug willen?

2. Als je een bekend persoon uit de dood kon oproepen, wie zou dat dan zijn?

3. Wat is volgens jou de ideale haarkleur?

4. Wat vind het het vervelendste dat er bestaat?

5. Als je twee diersoorten kon kruisen om een nieuw dier te maken, welke zou je dan kiezen? En waarom? En hoe zou het nieuwe dier heten?

6. Als je elk beroep mocht kiezen en er evenveel geld voor kreeg, welk beroep zou je dan willen doen?

7. Wat zou je stemmen/stem je? Als in, politieke partijen.

8. Wat vind je het fijnste tijdstip op de dag? En waarom? (in minuten nauwkeurig!)

9. Als je mocht kiezen: de hele nacht wild feesten of de hele nacht met een stel vrienden film kijken. Welke zou je dan kiezen?

10. Wat vind je het meest aantrekkelijk in het andere geslacht? (of hetzelfde. Als je op hetzelfde geslacht valt. Laten we zeggen: het meest aantrekkelijk in personen waarop je valt.)

Okee, en ik antwoord ze meteen ook wel:

1. De jaren '60 en '70 vanwege de hippietijd, en anders de Romeinse tijd maar dan wil ik wel een rijke Romein zijn, geen slaaf.

2. Jim Morisson. Omdat hij geweldig was.

3. Rood, maar dan wel als je het van jezelf hebt.

4. Mensen die denken dat ze gelijk hebben terwijl ze het niet hebben.

5. Een eekhoorn (vanwege de schattigheid en de mooie vacht) en een olifant (vanwege de slimheid en de coolheid). En dat heet natuurlijk een ekifant.

6. Muzikant. Of kluizenaar.

7. Ik ben een diehard GroenLinkser.

8. 22.22, want dan kijk ik áltijd op de klok. En dan begint de avond meestal net leuk te worden.

9. Dan toch de hele nacht wild feesten.

10. Het haar is echt heel belangrijk. En verder algehele leukheid. Maar ik kan hier makkelijk een hele lijst van maken hoor, don't get me started!

ADIEU LIEVE KINDERS!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten