maandag 14 september 2009

in your wooden arms




I love, love, love thrifted sweaters. Especially when they have gorgeous patterns and cost €1,-. It pairs perfectly with my new boots (do you recognize that when you have new and perfect shoes, you somehow want to wear them everyday so make all your outfits around them?)
However, I do have a problem with this demure little white top:
You know I love me a bit of white lace. So why can't this thing and I be friends? Oh, I know. It's because it makes me look like a crazy bride. And while I bought it for these "oh my I want to wear a strapless dress but it's too cold"-moments, as seen in the picture above, I just can't seem to like it.
So what should I do? I'll put in a poll when I have some more time, because now I have to run!

PATRICK WATSON - WOODEN ARMS

4 opmerkingen:

  1. Haal textielverf en verf het in een minder 'maagdelijke' / 'bruidsachtige' kleur.
    Iets dat bij jouw kleuren past.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar haal jij ooit je kleding dan als het zo goedkoop is? :o

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rommelmarkt! C: En dan flink afdingen. "Aah, maar er zit een draadje los, dan kán ik geen 2 euro betalen, wat dacht je van 1,50?". Ik hou altijd heel erg in de gaten of er nog rommelmarkten in de buurt zijn. Helaas zijn er in de herfst/winter veel minder...
    En Landa: dat is een goed plan! Dat zal wel een leuke poll zijn: in welke kleur zal ik 'm verven?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt een goede tip, de rommelmarkt. Ik haat de drukte alleen. En de normale markt kan ik natuurlijk ook afstruinen. De vintagekraampjes zijn altijd erg nice, alleen nog wel wat duurder. Oplichters. En ik ga je poll invullen :D

    BeantwoordenVerwijderen