vrijdag 29 mei 2009

Wat moet ik ermee doen: het safari-jurkje.

Toen ik dit jurkje kocht, stond ik op het punt om naar India te gaan, en ik vond dit dus een erg toepasselijk kledingstuk. Maar inmiddels ben ik er niet zo zeker meer van, wat dit moet voorstellen. Is het een erg kort jurkje? Een veel te lang bloesje? Of is het een tuniekje? En dan maak ik me ook nogal zorgen over 't feit dat het ding nogal een safari-achtig uiterlijk heeft. Want was safari niet allang over en moeten we ons nu hullen in felgekleurde spandex jurken, ofzo?
























1 opmerking:

  1. Aanhangsel van de blonde zeilgod, je weet zelf.29 mei 2009 om 06:36

    hihi. oooh ik ben zo gemeen. Maar echt. Dit jurkje/tuniekje/bloesje heb ik vrijwel geen mening over. En ja wat moet je dan doen als meningloze in een poll vol meningen? Dan ga je uit protest gemeen doen. Vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen