zaterdag 14 maart 2009

je suis un fantôme dans le miroir

   



Vandaag was ik ziek, of eigenlijk alweer bijna beter. Na de hele week alleen maar in pyjama op de bank gelegen te hebben vond ik 't tijd om weer eens mijn best te doen. Helaas is mijn hoofd zodanig aangetast door de keelontsteking dat mijn fotogeniekheid nogal te wensen overlaat. Daarom alleen wat detailfoto's: mijn meest favoriete ketting ooit (een camee heet 't geloof ik. Klinkt heel Frans) op mijn tweedehands bloemenjurkje; het enige deel van mijn hoofd dat onaangetast schijnt te zijn door ziekte (mijn mond. Terwijl je zou zeggen dat met keelontsteking zich daar de meeste virussen bevinden), en een foto van mezelf in mijn spiegel.

Today I was ill, or well, I was almost healthy again. After a whole week of lying on the couch in pyjamas, I decided I'd try a little harder today, fashion-wise. Unfortunately, illness doesn't become me, and especially not in pictures. So all I'm going to post today are some detail pictures: my favourite necklace, ever (it's called a camee, I think. Sounds very French) on my vintage floral dress; the only part of my face that appears unaffected by illness (which is my mouth. And that's very unlogical, seeing that as I have a sore throat, most viruses are in there); and me, in my own mirror.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten